fröknar utan fräknar räknar ingenting

var det inte jag som sa något var det inte jag jag jag jag JORDENS MITTPUNKT JAG inte du
nog var det inte du som hällde ut allt på golvet
nog har jag
föränderligt kan vi kalla det nog så förunderligt
mest förbannad (nästan) 
jag gillar inte att hitta din näsa här, nästa gång äter jag upp den
jag gillar heller inte dina spindelarmar, ben, ormaktiga krampande som håller i hela luften så hårt att jag inte kan andas
OCH DU MISSLYCKADES, TESTADES OCH MISSLYCKADES NU SKA DU OCKSÅ BRINNA
I ALLA ERA DAGAR TILLSAMMANS FÖREVIGT OCH JAG SKA KASTA BJÖRKSKOGAR ÖVER ERA FALSKA KROPPAR OCH DOPPA ER I SYRA SÅ FÖTTERNA RAMLAR AV

SÅ KAN NI GRÅTA BÄST NI VILL DET ÄR BARA ATT SKÄRPA SIG
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0