för verkligt förverkligande när gardinerna andas mig

Mjölkpaketen har checkat ut. Det blev helt enkelt för mycket när dom insåg att det inte går att styra den här dimensionen. Vi vet nu igen, igen såklart. Universum vill plåga med påminnelser om det. FÖRLAMNING FÖRBANNAT FÖRLAMANDE 
En skruv i taget, liten liten och långsamt. Sen då? Var det någon som undrade men vi orkade aldrig svara. FÖR DET SOM HÄNDER SEN ÄR LIKA SJÄLVKLART SOM ATT som att vadå? vad är självklart?
VAD ÄR SJÄLVKLART VAD ÄR KONSTANT VAD ÄR VERKLIGT OCH VAD ÄR SANT
du har helt enkelt inga bevis
du är inte trovärdig
Vi vet en sak som är sann och någon måste flås levande, separera från sitt skal och slängas i ett slemmigt hav av salt och klipulver. Sedan stekas och ätas av sin egen mor efter att hon spottat det i ansiktet.
 
dgkjjjjjjjsnperihdfjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Det ekar och det finns ingen förklaring för något som är viktigt.
JAG BESTÄMMER HÄR
JAG 
JAG
JAG
vad gömmer sig? vad glömmer du? något
men gissa vad...
här existerar det och det har inget namn så försök inte
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0