jag lovade att hicka, dessvärre har jag slutat

Om
OM VORE SÅ FANTASTISKT VACKERT OM OM VORE BRA
om vore så förskräckligt förödmjukande och äckligt
om vore verkligen jag och ja och om vore för hemskt och stort 
FÖR JÄVLA STORT
arg när du finns arg när du låtsas ARG ARG ARG NÄR JAG GÖMMER MIG OCH HATAR I SMYG OCH ÖNSKAR ALLA HEMSKA SAKER ÖVER ER
en tunn själabit försvann som var så fin den finner vi ingenstans där står det och allt som beskriver det perfekta och inte mer än så och ALLT VI BORDE ERÖVRA OCH ÄGA OCH satan och blodet satan föddes i med röda ögon och sprutande mjölk DÄR där fanns något ingen visste om och när dom visste om det fanns det annat att titta på på tv
det som inte är rättt är inte mitt och kan halshuggas vilken dag som helst men ser jag den näsan igen biter vi av den 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0