nu händer det igen

Det är så det går när man mixtrar med hjärnan. Nej, fel. Det är så det blir värre om man mixtrar med hjärnan. Går gör det i alla fall. Dom små inbillningarna håller inte längre och det största rådet kommer aldrig att lydas. FÖR NU BLEV DET SÅDÄR IGEN, DET BLEV PRECIS SOM DU SA.
PRECIS RÄTT TILLFÄLLE, TACK DU HERRE.
På min sista sida linjerat papper ska jag skriva det som inte framgår för mig själv och som låter mig sova i tusen år.
Eller är det grymheten som vilar över denna dag? Sov sött mina änglar. Men jag kan inte tänka på annat än era ruttna kroppar och maskätna ögon.
PÅ HAVETS BOTTEN
JAG ÄR DROTTNING I ATLANTIS
JAG ÄR FOSSILEN UNDER SANDEN
JAG ÄR DEN ISKALLA AVGRUNDEN
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0