Kallt

Jag fryseeer, har kallaste huset i Sverige. Hörde en kille på bussen som sa att kyla var farligare än muterade superhajar, jag tror honom. Skulle pierca Vera idag men hon gjorde det själv och nån kärring hade rökt på inne på donkentoan så alla luktade gott när vi kom ut. Jag och Trixie gick på bio och såg Metrophia som va typ udda? Bra var den inte. Efter det gick jag hem till Zoi och firade henne men orkade inte sova över och nu sitter jag här och lyssnar på Mansfield. TYA. Jag suger på ABC. Mamma har köpt ännu mer vitaminer och zink så nu blir det typ 10 tabletter om dagen, jag tror inte på vitaminer!
Jag vill slå idioter. Bara banka lite vett i dom...


Jag är kär i Maggie, hon är så fin.


Kommentarer
Postat av: Tralalalalal

Idioter ska fan inte finnas!

Fin Maddie! <3

2009-12-28 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0